Friday, January 14, 2011

sy tataw nk bg tajuk ape...

arinie...saya pon xtaw nak watpe sebenarnya...wing mate saya ajak say kuar, tapi saya x rjin la plak kan..bukan sebab pe..saya malas la nak bazirkan duit plus sy jemur baju, kang hujan cmne? sape la nk angkat kan baju saya...hmm..

kadang-kadang aku se cm kosong jerk...xde sape nk bantu aku..aku pon lagi suke bersendirian..aku bukan lah nak tagih simpati sape- sape pon..hmm,, tah lah..
kadang-kadang bila aku da wat baik ngn orang, orang bukannye nak hargai...lagi die buat taik ngn aku..hmm.. lantak korang la... korang ngn hidup korang, aku dengan hidup aku.. hmmm.... bila kita sedih, susa nak luahkan kat orang lain.. ade masalah xde masalah same jerk...

hidup nie sekejap je...kita kat atas, sume orang suke, tapi cuba bile kita da jatuh, da xde pape.. pandang pon da xnk..jumpe pon buat2 xknl je la...ni la lumrah manusia..

pretend to be okay infront of my members...hmm.. sakit, tapi tabah... aku kena keje kuat untuk merealisasikan impian aku sendiri..ak tau walaupun ak x setaraf dengan yang lain-lain tapi aku akan cuba buat yang terbaik.. tapi tolong la jangan amek kesempatan kat orang lain..
bila aku se nak nangis, aku nangis, bila aku se nk suka, aku suka...

cakap pasal kaple.. seronok ke?
bahagia ke?
sape yg xnk rasa bahagia?
sape yang xnk disayangi?
sape yg xnk di cntai?
mungkin ini bukan lah masa yang sesuai untuk merasai sume tue..
tah la..ak pon xpernah terfikir sume nie...biar lah masa yang menentukan segalanya...


ya Allah Ya Tuhan ku, ampunkanlah segala dosa ku dan permudah kanlah urusan ku dunia dan akhirat..halal kan segala makan dan minumku di dunia mu ini..
jauhkanlah aku daripada melakukan segala larangan Mu dan panjangkaln umur kedua ibu bapa ku..ampunkanlah segala dosa2 mereka...
Ya Allah Ya Tuhanku,, sesungguhnya aku ini hanyalah manusia yang hina, yang sering alpa, yang sering mengulangi segala kesilapan, yang selalu lalai dengan urusan dunia sehingga kan kadang kala aku lupa terhadap diriMu..
Ya Allah, rahmati lah muslimin muslimat yang telah dulu menghadap Mu..Ringankan lah siksaan mereka dan tempat kan lah kami di kalangan hamba2Mu yang beriman...Amin~







No comments:

Post a Comment